Karsten, hvem er det lige, jeg har peget fingre af, udover Hr. Andersen?
Er det fordi jeg fortæller Kai, som jeg har skrevet med her i lang tid og egentlig føler, jeg kender godt, at han har en oprift, at du får brækfornemmelser og ondt i røven?.
Personlig får jeg kvalme af alle de intetsigende, "Neeeeej, hvor er den flot" kommentarer, der minder om noget mor siger til lille Peter, når han har lavet en perleplade i børnehaven.
Min stribe af , skal jeg gerne indrømme, noget ondsindede, kommentarer til Hr. Andersens arbejder havde en baggrund.
Jeg blev såmænd bare træt af den gang "Kejserens nye klæder" der foregik, hvor Hr. Andersen poster den ene ting efter den anden, som repræsentation for hans selvopfundne måde at dreje og overfladebehandle træ på.
" Se, man behøver bare at give det en tur med korn 100 og en slibepad".
Alle undlader høfligt at nævne, at " Han jo ikke har noget tøj på" eller med andre ord, at overfladerne er fulde af ridser og drejefejl.
Jeg har svært ved at se det " konstruktive" i at lede newbies ind i en selvopfunden drejereligion, blot for at kunne føle sig som apostel.
Der er jo nok en grund til at største delen af verdens drejere bruger drejejern istedet for omslebne file og stemmejern og rent faktisk bruger slibepapir i mange kornstørrelser.
Robin, "Jeg og andre kan jo godt se du ikke bryder dig om Bjørn A. Og dine kommentarer til ham er jo ligesom med til at ødelægge den gode stemning og tone her på Forummet, som jeg kan forstå på Admin At det er en vigtig ting at holde her inde, så kan du jo bare holde dig væk fra Bjørn A`s indlæg og kommentarer når nu hans indlæg genere og irriterer dig.." må jo gælde begge vegne, ikke.
Hvis du gider læse den tråd, du citerede fra fra starten, så er det Hr. Andersen, som lige syntes at han skulle latterliggøre mig med sin plastikoverfladekommentar, som han så iøvrigt i vanlig fin stil fik vendt 180 grader næste gang han skrev.
Jeg vil tro, at hvis du læser de tråde, hvor vi har været oppe at diskutere, vil du se, at vi er ca. lige gode om at starte. Jeg er bare lidt bedre til at slutte fordi jeg kun udtaler mig om ting, jeg ved noget om, og derfor ikke har brug for alskens krumspring for at skjule, når jeg tager fejl.
Men helt ærligt, hvis konsensus er, at jeg, ved at pukke på en selvbestaltet drejeguru, ødelægger forum for resten af medlemmerne, så skal jeg da gerne fremover afholde mig fra at deltage.
Konsensus kræver bare lidt mere end at 2 medlemmer brokker sig.
Desuden, hvis jeg må citere dit tidligere indlæg: " Jeg har aldrig set noget du har drejet men du lyder som en helt fantastisk dygtig person i trædrejning " så er det her lidt løgn, ikke?
Hvordan har du ellers kunne skrive : " Like it

Kan rigtig godt lide at den er så kraftig og "Simpel" Formet uden alt for meget udsmykning i form af div. buer og riller osv. Man ser på denne måde de smukke naturlige tegninger og birds eye

Men jeg ville nok have skåret 1 cm. - 2 cm. Af messing stangen så skærmen kommer lidt længere ned."
Clairvoyance, måske?