Flot design og en god gave Bjarne. Jeg har selv kun lavet et par fyrfadslyseholdere i pæretræ, som drejers corner har givet mig. Efter at jeg er begyndt at dreje, har jeg i langt højere grad fået øjnene op for de smukke danske træsorter- vi kan godt klare os uden at fælde regnskoven

(Jeg kan nu også godt lide eksotisk træ).
Jeg viser ikke så meget frem på galleriet, da jeg mangler tørt træ- der er dog et par skåle der er grovdrejet og snart skal laves færdige. Indtil videre er min største interesse nok maskinerne, teknikken og selve drejeprocessen. Hovedparten af de skåle jeg har drejet står nu hos mine forældres venner, famile,kollegaer og mine kammeraters koner er pludselig blevet mere interesseret i at de skal en tur forbi og se hvad jeg har lavet- Jeg betragter det som en god investering at give en skål bort- den giver glæde og de ringer når de selv eller en nabo fælder et interesseant træ. (forrige gang var det et abetræ- det mener jeg dog er kønnere i levende udgave end på drejebænken!)
Det er altid sjovt og inspirerende at se hvad i andre laver og der skal nok også komme lidt flere billeder fra mig, nu det bliver forår!
God ferie
Mvh Morten