Eller skulle jeg måske hellere skrive: En god snak med flere af gutterne fra forum'et.
Jeg syntes at Linå havde lagt op til noget stort, med både arbejdende stande og op til 30% rabat på maskiner.
Jeg synes at de arbejdende stande gjorde det godt! Knivmageren brændte for sin sag. Han kom med megen information til nybegynderen. Man kan også sige at smeden brændte for sin sag - han stod i pivende kuling (sådan føltes det), så han behøvede ikke at sætte ekstra luft til sin esse. Der var en grønlandsk dame der arbejde med fedtsten. Det gjorde hun godt!
Med hensyn til Linå så havde de mobiliseret al personalet, så det var nemt at komme i tale med en fra Linå. De havde nogle ganske få slagtilbud, og det var så det! Hvis jeg havde en sådan butik og alligevel havde stampet al personalet op, så ville jeg nok have gjort noget mere ud af tilbud til godtfolket. De er jo i forvejen kendt for at være en af Danmarks dyreste leverandører til kniv- og drejefolket.
Der var også et par trædrejere. Den ene hed Arvid K. Michaelsen, hjemmehørende i Randers:
Vedhæftet fil:
Billede097.jpg
Han viste et ovalt stikstål med lige skær, som han havde rundet lidt i kanterne. Med dette jern kunne han lave helt pæne kugler.
Men ellers gik den behageligste tid med at snakke med Kemi-Hinge, Klodsmager og Steffen.
Her har vi Kemi-Hinge (til v.) og Klodsmager:
Vedhæftet fil:
Billede098.jpg
Og her har vi Steffen:
Vedhæftet fil:
Billede099.jpg
Jeg fik også propaganderet for vores forum, så i aften bør der være mindst 10 gæster der kigger med på vort forum.
Så et lille hjertesuk: Erik fra Drejers-Corner så jeg ikke, men jeg var der først kl. 10.30, måske var han kørt igen. Kimchris så jeg heller ikke, måske fordi han ikke har et billed på sin avatar (det der billed, vi har i v. side) - måske var han der slet ikke??
Jeg spurgte én, er du Kimchris, han svarede: Nej, men du er Bjørn. Det var så Kemi-hinge!!
Det kunne være sjovt hvis vi havde en batch (hov det hedder badge)eller noget andet der viste at vi var 'MEDLEM AF KLUBBEN', når vi besøger messer og lignende.