www.woodturning.dk
http://woodturning.dk/forum/

TRÆ DER ER SVÆRT AT DREJE I!!!
http://woodturning.dk/forum/viewtopic.php?f=7&t=206
Side 1 af 1

Forfatter:  Kaj Petersen [ 06 aug 2008, 23:33 ]
Titel:  TRÆ DER ER SVÆRT AT DREJE I!!!

Hej.

Jeg laver lige en ny tråd, fordi jeg synes at "Vise frem" tråden er begyndt at dreje :D :D :D sig om alt andet... og jeg har selv været en af synderne.
Brug denne tråd til den løse snak om træsorter der er svære at dreje og efterbehandle.

Side 1 af 1 Alle tider er UTC + 1 time [DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/