| www.woodturning.dk http://woodturning.dk/forum/ |
|
| TRÆ DER ER SVÆRT AT DREJE I!!! http://woodturning.dk/forum/viewtopic.php?f=7&t=206 |
Side 1 af 1 |
| Forfatter: | Kaj Petersen [ 06 aug 2008, 23:33 ] |
| Titel: | TRÆ DER ER SVÆRT AT DREJE I!!! |
Hej. Jeg laver lige en ny tråd, fordi jeg synes at "Vise frem" tråden er begyndt at dreje Brug denne tråd til den løse snak om træsorter der er svære at dreje og efterbehandle. |
|
| Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time [DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|