Godt du selv har løst problemet. Jeg googlede lige din maskine, og kan se at det er en meget lille model. Jeg kender den ikke. Jeg kan huske Harald Nyborg engang havde en 5 i 1 maskine, med rundsav, fræser, tykkelelseshøvl, afretter og langhuldsbor. Mener det var 7000 kr, det var i al fald over 5000. Der var alt så småt og så spinkelt at intet af det var til noget seriøst. Så kunne man hellere købe en bosch bordrundsav til 2-3.000 der får man noget man kan bruge.
Min erfaring er, at hvis det er noget man bruger en del, så køb det bedste du synes du har råd til. Vil ikke nævne nogle mærker, da jeg ikke har erfaring andet med min egen Lurem 5 i 1 som er en udemærket maskine. Men der er ofte hvor jeg tænker, at jeg gerne ville have haft den næste level for at få den ekstra fornøjelse ved at arbejde ved maskinen. Hvis jeg skulle købe en maskine i dag ville jeg vælge en maskine med spialhøvl, da de eftersigende larmer meget mindre. Men det er også maskiner i en helt helt anden prisklasse. Så hvis man kun retter noget af hvert andet år i små dimensioner så kan det måske være svært at retfærdiggøre over for sig selv at man skal op i den "rigtige" maskiner.
Jeg er jo meget til at få den rigtige maskine fra starten, derfor har jeg også selv spurgt så meget ind til erfaring med slibeværktøj på en anden tråd. Man kan jo lige så godt trække på de erfarnes skuldre
mvh
Henrik