www.woodturning.dk
http://woodturning.dk/forum/

2 Stihl-kæder
http://woodturning.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=9208
Side 1 af 1

Forfatter:  DenKedelige [ 29 aug 2025, 00:29 ]
Titel:  2 Stihl-kæder

Jeg har to ubrugte Stihl-kæder liggende i original indpakning
men ingen sav, de passer på.

Stihl RM kæde .325 – 1,6 – 60DL (36860000060)

200 kr for begge + evt porto


VH, Lars

Side 1 af 1 Alle tider er UTC + 1 time [DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/