| www.woodturning.dk http://woodturning.dk/forum/ |
|
| 2 Stihl-kæder http://woodturning.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=9208 |
Side 1 af 1 |
| Forfatter: | DenKedelige [ 29 aug 2025, 00:29 ] |
| Titel: | 2 Stihl-kæder |
Jeg har to ubrugte Stihl-kæder liggende i original indpakning men ingen sav, de passer på. Stihl RM kæde .325 – 1,6 – 60DL (36860000060) 200 kr for begge + evt porto VH, Lars |
|
| Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time [DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|