www.woodturning.dk
http://woodturning.dk/forum/

Masurbirk
http://woodturning.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=9152
Side 1 af 1

Forfatter:  nilsfrederiksen [ 17 dec 2024, 14:27 ]
Titel:  Masurbirk

Da jeg har bestilling på yderligere et par knive - se indlæg under “Knivkunst” - søger jeg skiver af masurbirk på 3 cm tykkelse skåret på tværs af grenen/stammen. Og det må selvfølgelig ikke være revnet. Alternativt en hel gren eller stamme.
Er det mon så heldigt, at der er nogen på forum, som ligger inde med sådan noget -og som vil sælge ?
Nils Frederiksen

Forfatter:  Kai Boisen [ 17 dec 2024, 21:01 ]
Titel:  Re: Masurbirk

Jeg kigger på lageret.
Men, jeg er usikker på om der er knudedannelse helt ind til marven på det jeg har liggende.

Forfatter:  JoernMikkelsen [ 17 dec 2024, 22:20 ]
Titel:  Re: Masurbirk

Hej Nils.

Jeg har lige sendt dig en mail.

Mvh Jørn

Forfatter:  gammel nybegynder [ 19 dec 2024, 14:31 ]
Titel:  Re: Masurbirk

Hej Niels!
Mon du har fundet noget masurbirk?
Eller kan dette bruges?
Diameter 6cm.

Side 1 af 1 Alle tider er UTC + 1 time [DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/