| www.woodturning.dk http://woodturning.dk/forum/ |
|
| Masurbirk http://woodturning.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=9152 |
Side 1 af 1 |
| Forfatter: | nilsfrederiksen [ 17 dec 2024, 14:27 ] |
| Titel: | Masurbirk |
Da jeg har bestilling på yderligere et par knive - se indlæg under “Knivkunst” - søger jeg skiver af masurbirk på 3 cm tykkelse skåret på tværs af grenen/stammen. Og det må selvfølgelig ikke være revnet. Alternativt en hel gren eller stamme. Er det mon så heldigt, at der er nogen på forum, som ligger inde med sådan noget -og som vil sælge ? Nils Frederiksen |
|
| Forfatter: | Kai Boisen [ 17 dec 2024, 21:01 ] |
| Titel: | Re: Masurbirk |
Jeg kigger på lageret. Men, jeg er usikker på om der er knudedannelse helt ind til marven på det jeg har liggende. |
|
| Forfatter: | JoernMikkelsen [ 17 dec 2024, 22:20 ] |
| Titel: | Re: Masurbirk |
Hej Nils. Jeg har lige sendt dig en mail. Mvh Jørn |
|
| Forfatter: | gammel nybegynder [ 19 dec 2024, 14:31 ] |
| Titel: | Re: Masurbirk |
Hej Niels! Mon du har fundet noget masurbirk? Eller kan dette bruges? Diameter 6cm. |
|
| Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time [DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|