1: Den mangler fundamentspladen,hvor gennemføringen til kileremmen sidder,
2: Den mangler opspændingsstyret til motorophænget,
3: den mangler selve bordet hvor montagepladen blev fastgjort til,
4: uden det samlede "understel" er det nok temmelig kostbart at bygge et komplet stativ, hvor kileremmen - som er ca 1200 mm lang kan sættes korrekt op i.
5: Det ser, fra fotos´ne ud til at justeringskilerne/noterne til akselhus/rørvange mangler,
6: Den er meget svær at "ligne op" uden præcise montagehuller, og en vandret "baseplate",
7: Og så mangler den også medløbspinolen og standard borepatron,
8: Hvis den, på toppen af alt det ovenstående, også er forsynet med engelske "tomme lejer, og dermed har 1" x 8 tpi foran, og 7/16 "x 8 på "skålsiden"(Bowl attachment" mangler også), så bliver det extra kostbart. Det er så at sige umuligt at finde disse lejer i Dk - jeg taler af erfaring, og også fordi motoren som vist - til forveksling ligner en af de 3 x380 V 0,5 kW motorer som blev sat på 6 stk af disse maskiner på den gamle Ringsted tekniske skole tilbage i 1970érne. (Jeg har selv en af dem

)
( Jeg skiftede lejer på min for et halv års tid siden, og det var - kunne man tro, de sidste 2 af de specielle "tommemålslejer" som var glemt væk i Dk.. Man kan købe dem fra Myford, Uk, for den ringe pris af ca 2500 dkk for et sæt)
Nej, alt i alt, vil den kunne gøre gavn som reservedele, og kigger man lidt efter tilsvarende i UK, fås de til omkring 50 £ eller mindre.
Den samme maskine findes også med mm-mål, og så kunne den da være interessant til en vis grad, men jeg syntes der mangler for meget.

Sad lige og kiggede nærmere på fotos. Motorværnet som ses på bagpladen er s-- et af de gamle Danfoss m/lås, sådan et sad der også på min i sin tid

.