www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 19 mar 2024, 12:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 feb 2021, 11:50 
Offline
spånbunke

Tilmeldt: 26 jan 2021, 19:32
Indlæg: 139
Geografisk sted: Nykøbing F.
Hej Knivbyggere
Jeg skrev et indlæg omkring hvilken slibemaskine der var mest alsidig bænksliber/båndsliber/Tormek over på maskintråden. Der kom nogle fine svar til mig. Men der var en som gjorde mig opmærksom på at der ikke var så mange knivbyggere på dette forum, selv om der var en særskilt tråd til Kniv kunst. Men er der et andet forum som jer knivbyggere bruger. Det er ikke kun til knivbygning jeg har skrevet min tråd om hvilken maskine jeg skal vælge det er også generelt. Men da knivbygning jo nok er en kommende større del af mit behov, så ville jeg da gerne kende til andre forum's hvis der er nogle. Det ville jo være rat det hele var samlet et sted, men jeg kan godt forstå når det nu hedder woodtuning at man jo tænker på noget andet.

Havde været fedt med et samlet gør det selv i træ :-), hvor der så var underafsnit. Min største hobby pt. er buebygning, der er der forums :-)

Jeg er selv novice og kan ikke selv bidrage med så meget jeg har det meste fra at søge på Youtube men det er mest fra US, men det er jo mere interessant at høre det fra nogle lidt tættere på, og det med maskiner det kræver i al fald også at det er maskiner man kan få herhjemme.

mvh
Henrik


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2021, 18:42 
Offline
håbløs træ krammer
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 sep 2011, 12:25
Indlæg: 1186
Geografisk sted: Skjern
Jeg mener, at der er noget, der hedder noget i retning af Dansk knivmagerforening.
Nils Frederiksen


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
POWERED_BY
Danish translation by Olympus DK Team