www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 19 mar 2024, 07:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 31 mar 2008, 09:41 
Offline
Site Admin - Træ krammer
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2008, 11:40
Indlæg: 3274
Geografisk sted: Odense Fyn
Titel: Retningslinjer og informationer

[ Indlægsinformation ]

NY INFORMATION!! 30 Jan. 2008

Dette forum er skabt for at give amatøre og proffer mulighed for at dele deres viden om trædrejning. Der er plads til alle her...

der kommer sikkert flere informationer og rettelser efterhånden som jeg får tid til det.

Hvis du har forslag ønsker eller andet er det bare at sige til så skal jeg gøre hvad jeg kan.

Forumet og alle elementer af det ligger på min private server derfor vil det altid være aktivt (bortset fra når min forbindelse er nede)

Brug det og spred det til alle dem du kender der kunne have interesse i trædrejning.

Brugernavne profiler mm. Jeg vil godt opfordre til at i bruger fulde navne som brugernavne og at i fylder informationer ind i jeres profiler, hjemmeside lokation lidt om jer selv hvor i bor og at i benytter billede i jeres profil.

Om at poste. Jeg vil godt bede om at man bruger sigende beskrivelser på de emner man opretter. Det gør det hele meget nemmere for os alle sammen. og husk brug masser masser af billeder. jeg har plads nok så i gir den bare gas. Billeder kan være op til 250k store.

Når i svarer på et indlæg vil jeg godt bede om at i ikke benytter Citer funktionen mere end højst nødvendigt. Det er forvirrende og unødvendigt at gentage det der allerede tidligere er skrevet i en tråd. Det er ikke et forbud bare en simpel opfordring til at gøre det nemmere for alle at overskue.

Rasmus

PS: Husk at læse det tekniske forum!! det er vigtigt.

_____________________________________

Indlæg : 30. jan 2008, 11:17
Rasmus
Titel: generelt om svar og sprogbrug...

[ Indlægsinformation ]

Jeg vil godt på baggrund af en ikke så heldig del af en tråd opfordre til en ting!! Lad nu være med at rette på folk, deres valg af ord og sprogbrug med mindre det er det de beder om !! det her er et forum for ALLE!!

Jeg staver selv som en brækket arm og bruger en del engelse ord og udtryk. Hvis der er noget man ikke forstår må man heller end gerne bede om en forklaring så skal den nok komme.

Jeg har selv droppet mere end et forum fordi deltagerne havde mere travlt med at rette srog end snakke om trædrejning..

andet indhold...
Kritik.. kritik er meget meget velkommen!! det er hele ideen med dette forum men det skal holdes konstruktivt. Jeg gider ikke "den er grim du er dååååm, det er dårligt lavet"

Tilgengæld skal det her heller ikke være et rygklapper forum, hvis nogen poster billeder af noget til kritik og du ikke kan li et eller andet ved det så sig det! men BEGRUND det ellers bliver indlæget slettet...

Eks :
Flot skål du har lavet der, men jeg kan slet ikke li foden, der er noget ved der ikke passer ind i helhede, jeg ved ikke præcis hvad det er, måske er den for lille til min smag.

Hvis i bruger sarkasme eller ironi. så sørg for at det er tydeligt i gør det.. brug smilies og ord til at tydeliggøre det er ironisk eller sarkastisk..
Humor skal der være, men ikke så vi tramper på nogen.

_________________
Rasmus - Skew the wood

Træ, special værktøj, opgaver, alt inden for trædrejning. - http://www.woodturning.dk - tlf 29486637


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
POWERED_BY
Danish translation by Olympus DK Team